Preem Skiftinge Mälarvägen Eskilstuna

Måste väl ändå vara det sämsta av alla ställen o mackar.
ALL personal där borde skickas på charmkurs.
Det är ju makalöst så griniga o tvära man kan vara hela tiden....
Hallå. Serviceyrke!!!
JAG är din kund! Jag ska inte behöva be om ursäkt för att kliva in i erat vrak till butik.
Aldrig en glad min eller nånting,
Mumlandes 689kr o en grinig blick är det enda man erbjuds.

Som om inte det vore nog att alla som jobbar där är beigeare o tråkigare än dambasket så är det så jävla sunkigt där inne i det som kallas butik åxå.
Tror att de städade där senast 86 när de målade väggarna i den bajsbruna stämmningen som råder där.
Sunkigt o ruttet det mesta.

Man kan tro att alla som jobbar där är släkt OCH gifta med varandra och tillsammans bor där bakom i ett eget kollektiv, i en egen liten värld, lite som i den där skräckfilmen...
Antagligen är det därför det luktar härsken motorolja & gammal fylla där inne.

Tyvärr så åker jag den vägen hem från jobbet o då är det ju smidigast o tanka där tyvärr, man blir alltid bemött på samma gamla griniga vis.

Utbudet av bilvårdsprodukter på macken...
Skulle ha en vanlig biltvättborste som man sätter på vattenslangen... Fanns det?.
Givetvis Inte...
Men det var en jävla tur att de hade metspön iallafall...
De förstod inte ironin när jag sa det kan jag säga..
Just såna här grejjer är ju dock inte unika för denna mack...
På statoil i Falun kunde man inte ens köpa ett enda verktyg!!!
Så är det väl på många mackar antar jag
300 olika sorters choklad o inga bilgrejjer, det är ju åxå helt felknullat asså!
Man undrar ju om det ska vara så.
För om man får problem med bilen är det ju lixom svårt o laga med en Snickers menar jag....
Det är service det!
Inga service o svindyr soppa är mackarnas signum.

O just Preem Mälarvägen kan dra extra åt helvete!
Sågningar | |
#1 - - spuno:

Jag håller med...dom är ju riktigt roliga på den macken....men va faan...hur kul kan det vara att ha en mack eller någe liknande där...Faan vilket skit område...Bara Trach där ju....man skulle nog vara lika lycklig som dom...

Innebandy rules

#2 - - spuno:

Det gick ju INTE smidigt att kometera...Fick faan skriva av texten och siffrorna 70ggr

#3 - - VIK.SE:

ha ha ha ha ha

#4 - - vik.se:

DU RICO jag ska printa ut det här och ge preem det här. dom bör läsa det här.ha ha ha

#5 - - P:

Enkel löst!! Ta en annan väg hem eller tanka på ngt annat ställe så slipper du gå i taket varenda ggn du varit på Preem:)

Håller med Spuno, Skiftinge borde jämnas med marken!

De borde vara glada på Preem för tydligen så har deras försäljning ökat sedan Maxi kom dit, ngt man tycker att det inte borde gjort men så är det!!

Kanske mer passar på att tanka medans de ändå är på Maxi och handlar.

#6 - - Rico:

Trach o trach, alla är ändå kunden även om majoriteten nu borde vara taikon. trist men kunder ändå



Hörde av en snubbe på jobbet... Det ÄR ett familjeföretag o alla är släkt typ... skrämmande...



Nu har nätet hemma lagt av helt, switch införskaffas inom några dagar o inläggen ska snart börja rulla igen!

#7 - - vik.se:

dom är som leksand

ALLA ÄR SLÄKT MED ALLA I LEKSAND

Upp