Nya bilen

Ja....
 4 dagar fick man vara glad....
Sen fick man ett stenskott så rutan sprack tvärsöver!!!
Vad fan är oddsen på det!?
Det är så sjukt så sjukt!
varför drabbar det alltid mig?
MrMaxOflax
 
Natur | |
#1 - - kurre:

snygg bil ..shit happens ..undvik Barva

#2 - - Maria:

Min första tanke är karma? Du verkar se ner på så många i samhället, invandrare, tiggare och feminister. Kanske dags att möta världen med ett leende istället för att vara så gnällig och kritisk?

#3 - - Rico:

Gnäller på mkt det gör jag, det är ett av syftena jag har med bloggen,men jag ser verkligen INTE ner på någon!!!!

#4 - - Rico:

Gnäller på mkt det gör jag, det är ett av syftena jag har med bloggen,men jag ser verkligen INTE ner på någon!!!!

#5 - - Maria:

Det är verkligen den känslan jag får att du gör när jag läser din blogg, men det är ju bra om det inte är så. Men, skulle du bemöta alla lika? Alltså ge respekt till alla du möter, så länge de beter sig respektfullt tillbaka, eller skulle du döma tex pga hudfärg eller klädsel (tex huvudsjal) etc? Min uppfattning jag får av att läsa din blogg är att du inte skulle det, men jag har ju ingen aning eftersom jag aldrig har träffat dig.

#6 - - Rico:

Såklart bemöter jag alla lika, allt annat är ju förkastligt!
Sen väljer jag ju förstås att skriva lite på ett provocerande sätt, så är det ju!
Men om jag ska vara ärlig så finns en grej jag ser ner på och det är religionen Islam, den har inte många rätt, det står jag för men det betyder INTE att jag ser ner på muslimer alls, man får gärna vara det hur mkt man vill och jag både umgås o diskuterar det gärna, men i min värld är Islam vansinne för i min värld har alla samma värde!

Upp