Ny bildgåta

Här kommer en ny bildgåta att suga på.
Även detta är en gammal partybild.
Ge mig infon! Hit Me!

En grej borde vara ganska enkel...
Dessutom vet jag av säkra källor att en detalj består!



Blandat | |
#1 - - T..:

ja vet

det är mogges haka

och vi är i wäwwvvwle

ääääääääääää

måste tänka tills i morgon

nä nu vet jag vart vi är

ankrist in och hans tv rum

ha ha ha

kyrk till höger

ng till vänster

nä rakt fram är ju jag

va faaan vi kan vara på heby å

ha ha ha ha

#2 - - Anonym:

ja vet

det är mogges haka

och vi är i wäwwvvwle

ääääääääääää

måste tänka tills i morgon

nä nu vet jag vart vi är

ankrist in och hans tv rum

ha ha ha

kyrk till höger

ng till vänster

nä rakt fram är ju jag

va faaan vi kan vara på heby å

ha ha ha ha

#3 - - Rico:

Många gissningar.....

Nått är rätt iallafall. :)

#4 - - T.:

ha ha allt är rätt

#5 - - ellinor:

hejsan, vad händer?:D

puss&kram.

#6 - - ellinor:

hejsan, vad händer?:D

puss&kram.

#7 - - ellinor:

svar : hehe okej :)

#8 - - Hulk Hogan:

Det är en mun som sugit mycket kuk kan jag se på utformningen. Säger iofs inte mycket vem det är, kan vara vem som helst av bögarna i Jäder...

#9 - - Hulk:

Linus kuksugarmun tror jag. Fast då beror nog utformningen på att han sugit på spritflaskan väldigt mycket också..

#10 - - Holmberg:

Jag var definitivt inte med, men till och med ett otränat öga kan se att någon i blåjeans sitter på någon annans axlar. Jeansen är väldigt blåa. En tjej?

#11 - - Rico:

Det ÄR Linus kuksugarmun, det är riktigt.

Det ÄR en tjej med blåa jeans på nåns axlar....

Honken var INTE med!

Nja det närmar sig!

#12 - - Anonym:

Jag gissar att tjejen kan vara Anna E d.y. som sitter på Kyrks axlar och längs till vänster kan vara Henke M. Självklart är ni på Wäwle.

#13 - - Vompi:

Jag gissar att tjejen kan vara Anna E d.y. som sitter på Kyrks axlar och längs till vänster kan vara Henke M. Självklart är ni på Wäwle.

#14 - - Anonym:

Jag gissar att tjejen kan vara Anna E d.y. som sitter på Kyrks axlar och längs till vänster kan vara Henke M. Självklart är ni på Wäwle.

#15 - - Vompi:

Bra att din cp-blogg lever sitt eget liv!!!

#16 - - Rico:

Det där är du inte ensam om att tro.....

Det ÄR Anna E på axlarna, det VISSTE INTE du!!! Hahaha

O ja det är på Wävle....

Kyrk o Spuno är med men positionerna är fel....

Hahahahaha

#17 - - Rico:

O ja den är skum ibland!!!

Men bättre det än o skriva nån jobbig text i din.. ;)

Hahahaha

bloggservern är tyngd vissa tidpunkter, (suger hästballe)

#18 - - Anonym:

Oerhört modigt av Anna att hoppa upp på Henkas axlar så där utan vidare, utan tvekan lär han varit totalt drängfull

#19 - - Holmberg:

Måste säga att min gissning var mycket kvalificerad. Värt en guldstjärna kanske? =)

#20 - - Rico:

Modig o modigt, Jag tycker dumdristigt!!!!

Det var flera bra gissningar, Honken o Brillis får guldstjärna! :)

#21 - - Hulk:

Jag borde fan också få guldstjärna för att jag såg att det rörde sig om en kuksugande mun.

#22 - - Vompi:

Som info måste man skriva två otroligt svårtydda ord för att få en syl i vädret här....



#23 - - Rico:

Nä det går nog bra ändå! :)

#24 - - lill mats:

ha ha

hultberg låg på toa

Upp