Dansband

För det första vill jag be om ursäkt för dåligt bloggande men nätet här har vatt nere i flera dagar så. Sorry.

MEN
Allvarligt, hur fan kan folk lyssna på dandsband???
Asså jag kan lyssna på det mesta men när dansband spelas blir jag irriterad på riktigt!
Så jävla dåligt!
Alla musiker som inte kunde nått annat spelar dansband!
Otroligt pinsamt samma, samma hela tiden o ju klychhigare desto "bättre"
Nä FY Fan!
Jag kräks på allt som har med dansband att göra.

(de här killarna kallar sig visst Gert Jonnys men deras namn är NG, Brillis, Spuno o Pettson..)

För övrigt i musikväg som jag inte tål riktigt är En del jazz o opera där nån hagga bara står o gapar, det har jag riktigt svårt för åxå.
Usch!
Sågningar | |
#1 - - vik.se:

ha ha ha

vem är pingu

#2 - - Rico:

Längst upp till höger!

#3 - - Pingu:

Haha men det var Brillis som valde kläder.

#4 - - Rico:

Kunde ge mig fan på det... :)

#5 - - P:

ha ha ja det var Brill den synskadade och färgblinde som valde kläderna:)

#6 - - Rico:

Hahahaha

Upp