Anders Jallai - Spionen på FRA

Är en riktigt jävla bra bok!
Kan jag starkt rekomendera!
Precis min stil.
Jag ska inte avslöja några detaljer, det kan ni hitta nån annanstans om ni vill.
Det är Spioneri inom flera underättelsetjänster o ubåt o politiskt spel och Historia ihoppsytt på ett fantastiskt sätt samanstrålat i en nutidssituation som utspelar sig i Sthlms norra skärgård!
Klockren.
Dessutom den första i en serie, där del 2 just släppts!
Jag kan knappt bärga mig!!!

Att sen författaren har en historia som bla innefattar Viggenpilot och var med och fann DC3an och har fått Konungens medalj och har en Mäktig insikt i frågan och har gjort en mkt tung reserch gör att det blir oerhört trovärdigt och med riktig tyngd förankrat i verkligheten trots att det ska vara en sk roman...

Läs den!
Tips | |
Upp